smutne misie

smutne misie

sobota, 20 października 2012

Konkurs rozstrzygnęłam byłam!:)

 
 
Było ciężko.
Wiele fajoskich komentarzy, trzeba było wybrać jeden.
No więc wybrałam:)
 
Zwyciężczyni zechciała Fabiana, więc
niezwykłej urody Fabian wędruje do:
 
Joanny Schönborn-Tomczak! - Gratuluję:)
 
 
Chwyciło mnie za serce jej dramatyczne wołanie o pomoc;)
 
"Ja ,jako matka pragnę Fabiana .I psa. A ,że matka to wiadomo, że się dzieckiem zasłania (i nadwagą, co to się jej już dwa lata pozbywa radośnie((nie radośnie, dobra, ale uparcie i niekonsekwentnie))).No to ten Fabian i pies dla bachoru. Bo bachoru zaczyna matkę i ojca o zanik chuci przyprawiać ,i eksmisję do pokoju zaścianowego czas zacząć .No i bachoru kocha psy. Piszczy jak widzi, i mówi „hau”.Bachoru jak widzi Fabiana i psa, mówi hau hau i piszczy donośniej-koty domowe przyprawiając o palpitacje i nastroszone ogony ,wiec ja matka mniemam, ze się bachoru wyjątkowo podoba.
Zawisł by ten Fabian z psem u bachoru i matkę z ojcem udawał. Dobry jest ,to da rade."
 
 
Pragnę uwolnić sypialnię Joanny i jej męża od bezwzględnego tłumiciela chuci - bachoru!
Jeśli Fabian ma w tym pomóc, musze go tam wysłać. Z misją - bardzo ważną - a nie wiadomo, czy nie najważniejszą w jego i jego psa życiu.
Jedź więc Fabianie!
 
Kończąc, chciałabym wszystkim bardzo podziękowacć za udział w zabawie.
Zaglądajcie na smutnego bloga i malarskiego FB, bo to pierwszy, ale nie ostatni obrazowy konkurs:)
 
Dziękuję za uwagę, a Joannę proszę o kontakt na FB.
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy: